استرجاع كلمة المرور :: تفعيل العضوية :: طلب كود تفعيل العضوية :: مركز التحميل :: قوانين الموقع  

العودة   سوق الدوحة > السوق النسائي > سوق الشنط > سوق الشنط التقليد

سوق الشنط التقليد يعرض في هذا القسم الشنط التقليد فقط ويجب ادراج صور لها من المصنع و ان كانت متوفره صور شخصيه للبضاعه نفسها

شنط ماركات من برشلونة

يا بنات بصراحة عندي صاحبة موجودة في برشلونة بتبيع شنط و ملابس ماركات أصلية و بأسعار كتير مناسبة ... صاحبتي فنلندية و مسلمة و متزوجة شاب عربي و عايشين في برشلونة... قالتلي قريب من برشلونة في قرية بيبيعوا فيها البضايع المتبقية من الماركات المشهورة متل D&G و Burberry و Boss ...

موضوع مغلق

LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 31-10-2010, 08:26 PM
عضو جديد
Lamiss غير متواجد حالياً

عدد التعليقات: 0 تعليق
حدث بيانات الدوله!
Ss7002 شنط ماركات من برشلونة

يا بنات بصراحة عندي صاحبة موجودة في برشلونة بتبيع شنط و ملابس ماركات أصلية و بأسعار كتير مناسبة ... صاحبتي فنلندية و مسلمة و متزوجة شاب عربي و عايشين في برشلونة...

قالتلي قريب من برشلونة في قرية بيبيعوا فيها البضايع المتبقية من الماركات المشهورة متل D&G و Burberry و Boss و إلخ ... و الحكاية كلها فرص في فرص و بصراحة كلها حاجات جديدة و مضمونة ... هي بتروح مع زوجها كل يوم جمعة تتفقد إذا في عروض أو تنزيلات على البضايع ف بتشتري و بتبيع ... طلبت مني أنا و كم صاحبة إنساعدها و نكتبلها في أكثر من منتدى و إلي بتحب تشتري ممكن إتراسلها على هذا العنوان barcelona_fashion@hotmail.es

كمان ممكن إتراسلوها بالعربي زوجها بساعدها في الترجمة ... و هادي كم صورة للقرية التجارية و كم حاجة متوفرة عندها ... و الله على شاهد على أمانتها و حسن خدماتها ...

أتركم مع الصور و بالتوفيق إن شاء الله ....
m

...m

يجب الانتباه للتالي :

قديم 31-10-2010, 09:12 PM
الصورة الرمزية الماسه79
تاجرة
الماسه79 غير متواجد حالياً

حدث بيانات الدوله!
افتراضي رد: شنط ماركات من برشلونة

ممكن صور الشنط واسماء الماركات اللي تقدر توفرها مع تحديد الاسعار

قديم 01-11-2010, 10:03 PM
عضو نشط
QTR09 غير متواجد حالياً

حدث بيانات الدوله!

التفاصيل يالشيخه

قديم 02-11-2010, 02:09 PM
عضو جديد
Lamiss غير متواجد حالياً

حدث بيانات الدوله!

سلام عليكم يا بنات ...

الحمد لله إنو الموضوع شد انتباهكم ... شوفو الشنطة إلي عرضها صحبتي للبيع تمنها الاصلي ييجيلو 1200 يورو ... لكن الموضوع زي ما قلتلكم فرص في فرص ... و أنا هحاول أجيب صورة السعر الاصلي الموجود على الشنطة لو مش مصدقين ... و لو حابين كمان ممكن تروحوا الموقع هدا و إتشوفو بيبيعوها بكام ...

RAFFAELLO NETWORK - Details

صاحبتي عرضاها للبيع ب- 400 يورو + مصاريف الشحن (تقريباً من 22 يورو لحد 50 يورو حسب البلد إلي ريحلها ببريد مسجل و شامل تامين لضمان وصولها) .... و قلتلي مش فاضل غير 2 شنط منها من أصل 5 جابتهم من burberry ...

أنا اشتريت منها شنطة louis vuitton ب-500 يورو و دفعت مصاريف شحن حوالي 37 يورو و دفعت الفلوس عن طريق ال-paypal بال- Visa ... هي بتقبل حوالات بنكية كمان أو عن طريق ال-western union أو ال-moneygram ... هدا إلي بعرفو منها ... بس ممكن إتراسلوها و تستفسرو أكتر على بريدها الهوتميل ... barcelona_fashion(at)hotmail.es

هي هتروح إليوم كمان على burberry و اتشوف إذا في حاجة تانية عليها عرض و إتجيبها ... أنا حقولها تبعتلي أي حاجة عندها و أحطها هنا ... بس يا جماعة ممكن تراسلوها و تطلبوا منها تبعتلكم صور و أسعار الحاجات إلي عندها ... أنا عن نفسي أنا زبونة عندها ... هيهيهي ... بس على الله يفضل معي فلوس ... هيهيهي

قديم 25-11-2010, 05:06 AM
عضو نشط
×جوري× غير متواجد حالياً

حدث بيانات الدوله!

مووووووووفقه

موضوع مغلق